Utrzymanie platformy
Szybka, dokładna i kompleksowa reakcja na bieżące i przyszłe potrzeby aplikacji. Odpowiedź na wymagania platformy wynikające między innymi ze zmian zachodzących na rynku, kolejnych wymagań technologii czy modyfikacji norm prawnych.
Cel:
Wprowadzanie zmian wynikających z czynników spoza środowiska aplikacji oraz ze zgłoszeń klienckich. Szybka i dokładna obsługa zgłoszeń pochodzących z różnych źródeł dzięki wykorzystaniu złożonego procesu odbierania i kolejkowania zadań.
Pomożemy poprzez:
- rozszerzenie Twojego zespołu deweloperskiego o naszych specjalistów,
- wsparcie w technicznej obsłudze zgłoszeń klienckich,
- wsparcie w aktualizowaniu oprogramowania, tak by spełniało założenia biznesowe, odpowiadało wymaganiom rynku czy normom prawnym,
- odpowiednie kolejkowanie zadań według rzeczywistego priorytetu,
- kompleksową obsługę Twojej aplikacji webowej.
Usługa przeznaczona dla:
- firm, które są w potrzebie rozbudowy swojego zespołu technicznego,
- przedsiębiorstw rozpatrujących zmianę dostawcy usług IT,
- firm zainteresowanych pełnym bądź częściowym utrzymaniem systemu – platformy czy infrastruktury serwerowej,
- firm, które poszukują odpowiedzialnego i doświadczonego partnera w celu zapewnienia stabilności i rozwoju swojej platformy.
Realizacja usługi
Poznanie wymagań
Rozmawiamy o potrzebach Twojej aplikacji. Ustalamy, jakie są Twoje wymagania – czy potrzebujesz całościowego czy częściowego utrzymania platformy? Czy jesteś w potrzebie poszerzenia pionu IT czy zatrudnienia całego zespołu specjalistów?
Ustalenie procesów
Ustalamy procesy umożliwiające jak najbardziej efektywne utrzymywanie platformy poprzez ustrukturyzowane odbieranie i kolejkowanie zgłoszeń według priorytetu. Określamy wskaźniki, które będziemy monitorować w trakcie trwania współpracy, by móc ocenić skuteczność działań.
Utrzymanie platformy
Utrzymujemy platformę zgodnie z ustaleniami. Realizujemy usługę z największą starannością, wprowadzamy zmiany uwzględniając priorytet każdego zadania, na bieżąco mierzymy poziom wskaźników i cyklicznie przedstawiamy Ci raporty z efektami działań.
Skuteczność Webini
ok. 100 tys. zgłoszeń,
które zamknęliśmy z sukcesem
średnio 6 KPI
monitorowanych podczas trwania usługi utrzymania platformy
7 platform klienckich,
nad których prawidłowym funkcjonowaniem aktualnie czuwamy
Utrzymanie platformy
Platforma, by wspierała realizację celów biznesowych firmy, musi stabilnie funkcjonować i nieprzerwanie odpowiadać na potrzeby użytkowników czy właścicieli. Równie istotne jest bieżące monitorowanie wymagań technologicznych i dopasowywanie do nich kształtu produktu. Za te i inne zadania odpowiedzialne jest utrzymanie platform.
Co wchodzi w skład utrzymania strony internetowej?
Ekspansja na nowe rynki, wzmożone zainteresowanie użytkowników czy po prostu potrzeba rozbudowania działu technicznego w firmie – każda z tych sytuacji wymaga wsparcia. Specjaliści Webini mogą wesprzeć Twój zespół, pomagając mu w sprawnym utrzymaniu platformy. Zapewniamy częściowe wsparcie, pozwalające na zwiększenie efektywności Twoich pracowników bądź całościowe, obejmujące kompleksową opiekę nad platformą oraz infrastrukturą serwerową.
Jednym z kluczowych elementów tej usługi jest techniczna obsługa zgłoszeń klienckich. Tworzymy kolejki zgłoszeń i umożliwiamy obsługę napływających zapytań poprzez ServiceDesk. Realizujemy wytyczne firmy dotyczące utrzymania platformy bądź wprowadzania zmian. Zabezpieczamy infrastrukturę, wykonujemy kopie bezpieczeństwa, a także aktualizujemy oprogramowanie. Wszystko to, by platforma spełniała wymagania rynku, technologii oraz była zgodna z normami prawnymi.
W ramach utrzymania stron internetowych oferujemy też pełną pomoc i doradztwo. To rozwiązanie dla biznesów, które nie posiadają swojego zespołu technicznego lub posiadają niepełny skład, a rozwój ich produktu wymaga wsparcia z zakresu IT. Dzięki pełnej obsłudze Twojej platformy zyskasz ciągłe wsparcie doświadczonego zespołu i pomoc w utrzymaniu systemu.
Ekspansja na nowe rynki, wzmożone zainteresowanie użytkowników czy po prostu potrzeba rozbudowania działu technicznego w firmie – każda z tych sytuacji wymaga wsparcia. Specjaliści Webini mogą wesprzeć Twój zespół, pomagając mu w sprawnym utrzymaniu platformy. Zapewniamy częściowe wsparcie, pozwalające na zwiększenie efektywności Twoich pracowników bądź całościowe, obejmujące kompleksową opiekę nad platformą oraz infrastrukturą serwerową.
Jednym z kluczowych elementów tej usługi jest techniczna obsługa zgłoszeń klienckich. Tworzymy kolejki zgłoszeń i umożliwiamy obsługę napływających zapytań poprzez ServiceDesk. Realizujemy wytyczne firmy dotyczące utrzymania platformy bądź wprowadzania zmian. Zabezpieczamy infrastrukturę, wykonujemy kopie bezpieczeństwa, a także aktualizujemy oprogramowanie. Wszystko to, by platforma spełniała wymagania rynku, technologii oraz była zgodna z normami prawnymi.
W ramach utrzymania stron internetowych oferujemy też pełną pomoc i doradztwo. To rozwiązanie dla biznesów, które nie posiadają swojego zespołu technicznego lub posiadają niepełny skład, a rozwój ich produktu wymaga wsparcia z zakresu IT. Dzięki pełnej obsłudze Twojej platformy zyskasz ciągłe wsparcie doświadczonego zespołu i pomoc w utrzymaniu systemu.
Utrzymanie platformy - co zyskujesz?
Utrzymanie stron internetowych przynosi korzyści firmom potrzebującym zarówno częściowego, jak i pełnego wsparcia w obsłudze aplikacji webowej. To rozwiązanie, które zapewnia:
- bieżącą obsługę wymagań platformy 24/7,
- wsparcie doświadczonych ekspertów – bez konieczności poszerzania in-house’owego zespołu o specjalistów z różnych dziedzin,
- transparentne koszty i rozliczenia utrzymania specjalistycznego zespołu,
- możliwość monitorowania efektywności prac w oparciu o ustalone wskaźniki,
- pełną świadomość aktualnego etapu utrzymania platformy – otrzymujesz od nas cykliczne raporty z wprowadzanymi zmianami i osiąganymi efektami.
Utrzymanie stron internetowych przynosi korzyści firmom potrzebującym zarówno częściowego, jak i pełnego wsparcia w obsłudze aplikacji webowej. To rozwiązanie, które zapewnia:
- bieżącą obsługę wymagań platformy 24/7,
- wsparcie doświadczonych ekspertów – bez konieczności poszerzania in-house’owego zespołu o specjalistów z różnych dziedzin,
- transparentne koszty i rozliczenia utrzymania specjalistycznego zespołu,
- możliwość monitorowania efektywności prac w oparciu o ustalone wskaźniki,
- pełną świadomość aktualnego etapu utrzymania platformy – otrzymujesz od nas cykliczne raporty z wprowadzanymi zmianami i osiąganymi efektami.
Wdrożenia Webini
Migracja funkcjonalności na wersję 2.0 systemu
Przeniesienie istniejącej platformy na nową, przejrzystą strukturę 2.0. Pełne zniwelowanie długu technologicznego, wprowadzenie skalowalności i możliwości nieograniczonego rozwoju systemu.
Rekomendowane technologie
Frontend
i wiele więcej… Dobierzemy odpowiednią technologię do Twojego projektu, a wszystko w oparciu o nasz autorski system.