Wdrożenie
Zarządzanie kryzysem
Wyzwanie
Platforma została poddana dwudziestokrotnie większemu ruchowi niż zazwyczaj, co doprowadziło do jej całkowitego wyłączenia. Naszym zadaniem było jak najszybsze opanowanie sytuacji i przywrócenie funkcjonowania serwisu.
Rozwiązanie
Rezultat
Zidentyfikowaliśmy i naprawiliśmy krytyczne punkty bezpośrednio wpływające na wydajność platformy. Wdrożyliśmy silniejszy mechanizm buforowania i dostosowaliśmy konfigurację wszystkich serwerów. Platforma, po ponownym uruchomieniu, była w stanie utrzymać pięćdziesięciokrotnie większy ruch, niż ten na co dzień.
Powód do dumy
16:00 Klient zgłasza krytyczną usterkę swojej platformy w związku ze zbyt dużym ruchem.
16:15 Nasz 5 osobowy zespół rozpoczyna pracę z 2 deweloperami klienta.
20:00 Platforma wraca do działania z pięćdziesięciokrotnie zwiększoną wydajnością.
Referencje
Quality :
Schedule :
Cost :
Willing to refer :
5.0
5.0
5.0
5.0
"Webini przybyło nam z pomocą i rozwiązało krytyczny problem z naszą platformą w praktycznie 4 godziny od zgłoszenia przez nas problemu (w piątkowy wieczór!) Czy polecam pracę z nimi? Absolutnie tak!”