Zarządzanie kryzysem

Sytuacja kryzysowa może dotknąć każdego. Nagłe przeciążenie, złamanie zabezpieczeń, kradzież danych… Działamy szybko, a nasz cel jest prosty: pomóc przetrwać każdy kryzys na platformie internetowej.

Cel:

Jak najszybsze zażegnanie sytuacji kryzysowej, przywrócenie stabilności i zabezpieczenie platformy.

Pomożemy poprzez:

  • doradzanie lub zarządzanie sytuacją kryzysową związaną z platformą internetową,
  • wprowadzenie zmian krytycznych dla prawidłowego funkcjonowania serwisu,
  • jak najszybsze zabezpieczenie i przywrócenie ponownego działania aplikacji,
  • przygotowanie planu działania na wypadek powstania podobnej sytuacji,
  • podjęcie akcji zapobiegających ponownemu wystąpieniu kryzysu.

Usługa przeznaczona dla:

  • właścicieli platform, którzy zmagają się z awarią systemu,
  • firm, które w przeszłości zmagały się z problemami w aplikacji webowej,
  • firm, które obawiają się o bezpieczeństwo bądź stabilność platformy,
  • przedsiębiorstw, które posiadają lub przewidują wystąpienie problemów z aktualnym dostawcą usług IT,
  • biznesów, które spodziewają się wzmożonego ruchu na platformie.

Realizacja usługi

1

Kontakt

Otrzymujemy od Ciebie informację o wystąpieniu sytuacji kryzysowej. Niezależnie od dnia tygodnia czy godziny masz pewność, że odbierzemy telefon, sms-a czy maila od Ciebie.

2

Interwencja i zażegnanie kryzysu

W ciągu 15 minut zbieramy zespół najlepszych specjalistów. Rozpoczynamy działania niezbędne do przywrócenia stabilności i bezpieczeństwa platformy. Wprowadzamy zabezpieczenia i po kilku godzinach uruchamiamy ponownie platformę.

3

Zapobieżenie kolejnym awariom

Opracowujemy plan działania na wypadek wystąpienia podobnej sytuacji. By uniknąć kolejnych awarii, przygotowujemy listę zalecanych wdrożeń. W zależności od Twojej decyzji, przekazujemy Ci wytyczne lub angażujemy specjalistów Webini do wprowadzenia zmian na platformie.

Skuteczność Webini

15 minut

w ciągu kwadransa powołujemy zespół najlepszych specjalistów i opracowujemy plan zażegnania kryzysu

niecałe 4 godziny

zajęło nam przywrócenie platformy po jej nagłym wyłączeniu spowodowanym 20-krotnie większym obciążeniem niż na co dzień

50-krotne zwiększenie wydajności

opanowaliśmy sytuację kryzysową i ponownie uruchomiliśmy platformę zwiększając 50-krotnie jej dostępność


Wdrożenia Webini

Zarządzanie kryzysem

Opanowanie sytuacji kryzysowej w ciągu niespełna czterech godzin - pełne przywrócenie platformy do funkcjonowania po paraliżu spowodowanym ponad dwudziestokrotnym zwiększeniem ruchu.

Porozmawiajmy o Twoim nowym projekcie