Wdrożenie

Zarządzanie kryzysem

dots
dots
dots
dots
Makieta Abilet

Wyzwanie

Platforma została poddana dwudziestokrotnie większemu ruchowi niż zazwyczaj, co doprowadziło do jej całkowitego wyłączenia. Naszym zadaniem było jak najszybsze opanowanie sytuacji i przywrócenie funkcjonowania serwisu.

Rezultat

Zidentyfikowaliśmy i naprawiliśmy krytyczne punkty bezpośrednio wpływające na wydajność platformy. Wdrożyliśmy silniejszy mechanizm buforowania i dostosowaliśmy konfigurację wszystkich serwerów. Platforma, po ponownym uruchomieniu, była w stanie utrzymać pięćdziesięciokrotnie większy ruch, niż ten na co dzień.

Powód do dumy

16:00 Klient zgłasza krytyczną usterkę swojej platformy w związku ze zbyt dużym ruchem.
16:15 Nasz 5 osobowy zespół rozpoczyna pracę z 2 deweloperami klienta.
20:00 Platforma wraca do działania z pięćdziesięciokrotnie zwiększoną wydajnością.


Referencje

5.0

Quality :

Schedule :

Cost :

Willing to refer :

5.0

5.0

5.0

5.0

image-2326

"Webini przybyło nam z pomocą i rozwiązało krytyczny problem z naszą platformą w praktycznie 4 godziny od zgłoszenia przez nas problemu (w piątkowy wieczór!) Czy polecam pracę z nimi? Absolutnie tak!”

Krzysztof Frejman
CEO


Pozostałe wdrożenia Webini

Migracja funkcjonalności na wersję 2.0 systemu

Przeniesienie istniejącej platformy na wersję 2.0 oraz wdrożenie architektury mikroserwisów.


ponad 500 funkcjonalności

przenieśliśmy przy okazji tworzenia systemu 2.0

Dowiedz się więcej

Stworzenie platformy marketingowej

Budowa kompletnej platformy marketingowej z wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, takimi jak prowadzenie testów A/B niemal w locie.


3 miesiące

zajęła nam pełna realizacja projektu

Dowiedz się więcej

Przyspieszenie front-endu platformy Tpay

Skrócenie czasu ładowania wszystkich podstron z 10 sekund do 0,3 sekundy.


wynik 100/100

dla prędkości wczytywania strony głównej

Dowiedz się więcej