Wdrożenie
Budowa platformy marketingowej
Wyzwanie
Firma Microsoft chciała przeprowadzić akcję promocyjną dla pakietu Office 365 dla firm. Celem platformy, oprócz przedstawienia produktu i zdobycia zainteresowania odbiorców, było pozyskanie danych kontaktowych leadów B2B.
Rozwiązanie
Rezultat
Stworzyliśmy interaktywną platformę, która w oparciu o zebrane dane o zachowaniu i potrzebie użytkownika dopasowywała dynamicznie wygląd, treści oraz propozycje produktów z pakietu Office 365. Platforma funkcjonowała przez cały okres trwania akcji promocyjnej (6 miesięcy) i przyniosła oczekiwane efekty w postaci leadów B2B.
Powód do dumy
Postawiliśmy na analizę zachowania i odczytanie potrzeby użytkownika. Wykorzystaliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań, m.in. personalizację treści, mechanizmy lead generation oraz marketing automation. Dopasowanie wyglądu podstron oraz treści do typu osobowości i celu odbiorcy przełożyło się na dużą liczbę pozyskanych leadów.