Wdrożenie

Budowa platformy marketingowej

dots
dots
dots
dots
dots
dots
image-3029

Wyzwanie

Firma Microsoft chciała przeprowadzić akcję promocyjną dla pakietu Office 365 dla firm. Celem platformy, oprócz przedstawienia produktu i zdobycia zainteresowania odbiorców, było pozyskanie danych kontaktowych leadów B2B.

Rezultat

Stworzyliśmy interaktywną platformę, która w oparciu o zebrane dane o zachowaniu i potrzebie użytkownika dopasowywała dynamicznie wygląd, treści oraz propozycje produktów z pakietu Office 365. Platforma funkcjonowała przez cały okres trwania akcji promocyjnej (6 miesięcy) i przyniosła oczekiwane efekty w postaci leadów B2B.

Powód do dumy

Postawiliśmy na analizę zachowania i odczytanie potrzeby użytkownika. Wykorzystaliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań, m.in. personalizację treści, mechanizmy lead generation oraz marketing automation. Dopasowanie wyglądu podstron oraz treści do typu osobowości i celu odbiorcy przełożyło się na dużą liczbę pozyskanych leadów.


Pozostałe wdrożenia Webini

Migracja funkcjonalności na wersję 2.0 systemu

Przeniesienie istniejącej platformy na wersję 2.0 oraz wdrożenie architektury mikroserwisów.


ponad 500 funkcjonalności

przenieśliśmy przy okazji tworzenia systemu 2.0

Więcej

AMP dla portali z Grupy Wirtualna Polska

Bezproblemowe wprowadzenie technologii, skutkujące nawet siedmiokrotnym skróceniem czasu ładowania stron.


23 serwisy,

na które wprowadziliśmy technologię AMP

Więcej

Stworzenie platformy marketingowej

Budowa kompletnej platformy marketingowej z wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, takimi jak prowadzenie testów A/B niemal w locie.


3 miesiące

zajęła nam pełna realizacja projektu

Więcej