Zwiększenie dostępności

Wyłączenie platformy spowodowane przeciążeniem serwera może obfitować w utratę nie tylko zysków, ale też użytkowników. Takich problemów można uniknąć, dbając o odpowiednio wysoką dostępność platformy.

Cel:

Zapewnienie wysokiej dostępności i stabilności platformy, niezależnie od sytuacji, w której się znajdzie.

Pomożemy poprzez:

  • analizę obecnej infrastruktury serwerowej pod kątem jej projektu, konfiguracji, utrzymania i wydajności,
  • przeprowadzenie aktualizacji aplikacji bez konieczności robienia przerwy technicznej,
  • konfigurację platformy tak, by była dostępna w tak samo krótkim czasie z każdego miejsca na świecie,
  • zabezpieczenie platformy na wypadek awarii infrastruktury.

Usługa przeznaczona dla:

  • właścicieli platform przetwarzających realne bądź wirtualne środki finansowe,
  • firm świadczących usługi za pośrednictwem serwisu w modelu SaaS,
  • przedsiębiorstw, które przewidują wzmożony ruch na portalu,
  • biznesów planujących ekspansję na dalsze rynki.

Realizacja usługi

1

Analiza potrzeb

Rozmawiamy o potrzebach Twojej platformy, które muszą zostać spełnione. Prowadzimy wstępną analizę systemu i infrastruktury w celu oceny, czy i o ile jesteśmy w stanie zwiększyć jej dostępność. Na tej podstawie szacujemy rzeczywisty zwrot z inwestycji w usługę.

2

Audyt

Nasi specjaliści prowadzą dokładną analizę obecnego rozwiązania w poszukiwaniu elementów, które można zmienić lub ulepszyć. Przygotowują listę wytycznych i działań, które trzeba wdrożyć, by zwiększyć dostępność platformy.

3

Optymalizacja

Zgodne z początkowymi ustaleniami, przekazujemy Twojemu zespołowi pełny dokument wraz z wytycznymi bądź angażujemy specjalistów Webini do wprowadzenia zmian poaudytowych.

Skuteczność Webini

50-krotne zwiększenie dostępności

w 4 godziny podnieśliśmy znacznie wydajność platformy, umożliwiając bezproblemowe przyjęcie zwiększonego ruchu

ponad 600 usług procesujących dane

zbudowana przez nas aplikacja pobiera i konwertuje dane z wykorzystaniem 630 usług procesujących dane (consumerów)

obsługa 100 tys. powiadomień dziennie

by zapobiec awariom stworzonego przez nas systemu powiadomień rozłożyliśmy ruch między 5 różnych serwerowni


Wdrożenia Webini

Zarządzanie kryzysem

Opanowanie sytuacji kryzysowej w ciągu niespełna czterech godzin - pełne przywrócenie platformy do funkcjonowania po paraliżu spowodowanym ponad dwudziestokrotnym zwiększeniem ruchu.

Porozmawiajmy o Twoim nowym projekcie